Miten MLL:n yhdistys tai piiri voi tilata tuotteita verkkokaupasta?
MLL:n yhdistykset ja piirit voivat tilata verkkokaupasta yleisen valikoiman lisäksi MLL:n omaa järjestöaineistoa kuten MLL-ilmapalloja, liivejä ja jäsenhankintamateriaalia. Tuotteet tulevat näkyviin kun yhdistyksen luottamushenkilö tai piirin työntekijä on kirjautunut sisään kauppaan.
Verkkokauppaan kirjaudutaan Oma MLL -tunnuksilla. Kaikilla yhdistyksen jäsenrekisteriin merkitsemillä luottamushenkilöillä on oikeus tilata tuotteita yhdistykselle.
Miten MLL:n yhdistys tai piiri voi maksaa tilauksen?
MLL:n yhdistykset ja piirit voivat maksaa tilauksensa laskulla tai verkkomaksuilla. Yhdistyksen ja piirin laskutusosoitteet päivittyvät verkkokauppaan jäsenrekisterin yhdistyksen laskutusosoitetiedoista. Tiedot päivittyvät verkkokauppaan kerran vuorokaudessa.
Mitä teen, jos en pääse kirjautumaan tai yhdistyksen tiedot ovat väärin?
Jäsenrekisterissä yhdistyksen tietoja ja luottamustehtäviä voivat muokata puheenjohtaja, varapuheenjohtaja ja sihteeri. Jos Oma MLL -tunnuksissa tai jäsenrekisterin käytössä on ongelmia, lähetä viestiä osoitteeseen jasenpalvelu@mll.fi.
Tilauspalvelun yhteystiedot
Tilauspalvelu palvelee ma-pe klo 9-12 puhelimitse numerossa 040 168 2594 ja sähköpostilla service@velox.fi.