Tilaus- ja toimitusehdot

Toimitamme tilaukset saapumisjärjestyksessä postitse. Toimitusaika on n. 1 viikko. Mikäli toimituksen arvioidaan kestävän pidempään kuin on ilmoitettu, ilmoitamme siitä tilaajalle. Tarvittaessa voimme palauttaa rahat asiakkaan tilille tai tilaaja voi vaihtaa tuotteet toisiin vähintään samanhintaisiin tuotteisiin. Vastaanottajalta laskutetaan posti- ja käsittelykuluja seuraavasti 5 e (kirjelähetys) tai 9 e (paketti) Yli 160 e:n arvoiset tilaukset postimaksutta.

Tuotteillamme on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Tilauksen mukana lähetetään palautuslomake, jossa ovat ohjeet palautuksen tekemiseen.

Tuotteet ovat verottomia.

Maksutavat

Yksityisasiakkaat: Voit maksaa ostoksesi verkkomaksulla tai postiennakolla tilausta noutaessasi.

Yritykset ja yhdistykset

Yritys- ja yhdistysasiakkaat voivat rekisteröitymisen jälkeen valita maksutavaksi myös laskun.